poniedziałek, 18 lutego 2013

Dwa latka Zosi


To już dwa lata
Tyle czasu upłynęło od tamtego dnia
i Twojego niezwykłego przyjścia na świat
Wypłynęłaś ze mnie razem z wodami
do nowej wody
Spełniło się wtedy moje wielkie marzenie
o prawdziwie wodnym porodzie
Dziękuję za Zosię
i dziękuję Zosi

***

Był tort,
Było świeczek dmuchanie,
Sto lat śpiewanie,
Życzeń składanie,
Prezentów dawanie



Tort upiekłam z pomocą Antosi
100% bezcukrowy (zamiast niezdrowego cukru, zdrowy ksylitol) i 100% wegański (bez dodatku zwierzęcego mleka i jajek)



Rodzinne świętowanie drugich urodzin naszej Zosi
Najpierw pomyśl życzenie
Chwila zastanowienia
Dmuchanie świeczek
udało się
naprawdę zdmuchnięte
kroimy torta
i zjadamy

prezent urodzinowy

śpiewamy sto lat
życzymy, życzymy... i obdarowujemy

otwieramy prezent

lala !!!, lala !!!
słusznie zauważyła Jubilatka
i pokochała Emilkę
od pierwszego wejrzenia
i podziwiała jej urok
nie wykluczając najdrobniejszych detali



Antosia też pokochała Emilkę i postanowiła zaopiekować się nią pod nieobecność Zosi

A oto prezent dla Zosi od Antosi - samodzielnie pomalowany farbkami balonik

i jeszcze sowa, która na urodziny Zosi, przyfrunęła ze Sztokholmu wraz z Ciocią Pysią - chrzestną Zosi 


Autorką pomysłu na urodzinowy prezent dla Zosi jestem ja - mama
Wykonawczynią mojego pomysłu i Autorką Emilki jest Olga Mizikowska - Woolala - gorąco polecam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz