wtorek, 26 stycznia 2010

Kiedyś

To będzie o tym, co kiedyś i o najpiękniejszej w swym przekazie książce.
Jej autorzy, to Peter H. Reynolds i Alison McGhee.
To książka, którą powinna posiadać w swych zasobach każda kobieta z racji faktu, że jest córką. Jeśli przy okazji jest mamą dziewczynki, to tym bardziej powinna mieć tę książkę, aby kiedyś przekazać ją swojej córce.
Ta książka najpiękniej, najprawdziwiej i najpełniej oddaje całą istotę i sens macierzyństwa. Ukazuje tę wielką przygodę życia kobiety w sposób najbardziej prosty, jak tylko to możliwe. To wszystko sprawia, że książkę można czytać każdego dnia, a czyta się ją nie tylko oczami i ustami, ale przede wszystkim sercem.
Nic więcej dodawać nie trzeba, bo ujmująca prostota jest bardziej wymowna, niż tysiące elokwentnych wypowiedzi…



Kiedyś podaruję ją mojej Antonince.

4 komentarze:

  1. Hej , Jagienko. Znasz mnie ze 100 pociech i forum chustowego pod nickiem Bogusia. Pozdrawiam . Mieszkacie nadal na Tarchominie ??

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Bogusiu. Jaka miła niespodzianka :-) Jak Ty mnie tu znalazłaś???
    Tak, mieszkamy na Tarchominie. Ty też?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuję za odwiedzenie mojego bloga i piekne słowa :) - jest mi bardzo miło :)
    Pozdrawiam bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O! Znowu piszesz :) Miło. Jeśli pozwolisz, zajrzę od czasu do czasu. Tak u Ciebie zawsze sympatycznie :)

    OdpowiedzUsuń